2012. május 24.

Autóvásárlás VI.


Előző hasonló témájú írásban már utaltam a C5- es kapcsolatos kálváriára.
Miután megcsinálták (mellesleg tip-top lett az autó), itt álltunk két családi, és egy egy "munkás" autóval.
Meghirdettük, de csak nem sikerült megszabadulni tőle.
Míg nem...
Miután az autó csere-bere mániából nem sikerült kigyógyulnunk, időnként a család valamelyik tagja az autós oldalakon lógott.

Így történt, hogy a párom meglátott egy autót, és rögtön meg is győzte magát, hogy ez nekünk bizony kell.
Én hezitáltam, hogy biztos szükségünk van-e rá, de a kereskedővel beszélve, kezdtem beadni a derekam.
Ugyanis ő beszámította a C-fünföt. Így ugyan még mindig eggyel több volt a szükséges autók száma, de ez így már jobban hangzott.
Nem beszélve arról, hogy nagyon jó áron sikerült hozzájutni. 
Ő egy Citroen Jumper. Aki picit tisztában van a típusokkal, az tudja, hogy ez nem pici autó. Én csak kamionnak hívom.
Ami mellette szólt, hogy gyakorlatilag egy lakásnyi cucc belefér, és új. Ha bármi gond lenne vele, csak egy telefon, és nem a mi gondunk.
:)
Szállítás szempontjából nagyon ideális, parkolás szempontjából nem feltétlenül.
Mivel a háznál azonban korlátlan számú parkolóhely van, így nem okoz gondot a mérete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése