2012. november 27.

Adventi készülődés

Az év kedvenc időszaka számomra a Karácsony előtti néhány hét. Nem is maga az ünnep, hanem az azt megelőző időszak fontos nekem.

Az itteni lét kedvez számomra ebben a kérdésben, hisz itt néhány héttel előbb kezdenek készülődni az emberek az ünnepre.
Szeretek ilyenkor este autózni, mert a karácsonyi CD hallgatása közben nagyon szép látványt nyújtanak a szépen kivilágított házak.
Egészen megnyugtató tud lenni.
Nem beszélve az önkormányzatok által elhelyezett utcai díszekről, feldíszített fenyőfákról.

A héten én is ezzel foglalatoskodtam.
Egy délelőtt a padláson túrtam és ennek eredményeképp előkerült minden.
Kis reparálás után felkerültek a kinti díszek az ablakokra.

A lakásban pedig már hetek óta megy a "gyertyázás". Ugyan, ez év közben is gyakran előfordul, de ilyenkor egészen más hangulata van a dolognak.
Nagyon szeretem az illatos gyertyákat, a párom szerint lassan gyertyatartó boltot nyithatnék. :)
Sajnos nehezen tudok ellenállni a boltok kínálta hatalmas választéknak, és rendszerint elcsábulok.

http://www.youtube.com/watch?v=mN7LW0Y00kE








1 megjegyzés:

  1. Ime egy kis irorszagi kari... :)
    http://eddieblog.blog.com/2012/12/01/christmas-fm/

    VálaszTörlés