2013. december 13.

Még mindig fűtés...

Előző írásom óta lényegi változás nem történt, még mindig nincs fűtés a nappaliban.
:(
Lassan már csak mosolygok rajta. Az annyira nem vicces, hogy jól felfáztam, gondolom ennek köszönhetően.
Szóval ott tartottunk, hogy váltottunk már x számú levelet, ahol próbáltuk rávezetni az emberünket a problémára.
Az előzményekről  itt:

Ez a levél az ismételt megkeresésre december 4.-én 09.42-kor érkezett:

" Guten Tag Herr X

Bitte nehmen Sie mit dem Sanitär/Heizung Hilpert Kontakt auf (Tel. ...............).
Der Boden muss nicht warm sein, wenn die Raumtemperatur erreicht ist heizt die Bodenheizung nicht weiter."

Freundliche Grüsse
Y"

Majd 09.52-kor a következő:

"Guten Tag X

Sie müssen den Sanitär nicht aufbieten. Z wird heute Abend um 18:00 bei Ihnen vorbeikommen.

Freundliche Grüsse
Y"

Tehát, hívjam én a szerelőt, aztán mégse hívjam, előbb megnézik ők.
:)
Határozottság a csúcson.
:)
Herr Z jött is, a megadott időpontban (dicséretes). Beljebb nem lettünk, mert hosszas beszámoló után értette meg ő is, hogy az nem normális, ha a padló mindenhol langyos, csak a nappaliban jéghideg. Arról nem beszélve, hogy mindenhol több fokkal melegebb a ház.

Ő maga is kipróbált valamit, amit mi már rég megtettünk, hátha.
Hát nem. Így kénytelen volt szólni a szerelőnek.

Harmadnap hívott a szerelő, hogy délután fél 4-kor jön. Hurrá!

Fiúk eljöttek előbb, a szerelő sehol. Fél 6-kor telefonált, hogy ma már nem tud jönni, majd szombat délután 3-kor. Gyorsan átszerveztük a programunkat, végtére ez fontos, nem lehet lemondani. 
Szombaton várunk, várunk, várakozunk. Fél 4-kor cseng a telefon, hogy nem tud jönni, mert balesete volt.... Khm..khm... aham, az én hátam meg tollas.

Hétfőn a párom felhívta az irodát, hogy akkor most mi lesz. Ó, jönnek, még aznap délután. Meg is érkezett a fiú, zsebre tett kézzel.
O-óóó, gondoltam, ebből sem lesz ma fűtés.

Neki ugyan elég volt egyszer elmagyarázni a problémát, de előbb nem tartunk.
Most ismét ki lett próbálva az, amit már mi is megcsináltunk, meg a tulaj is. Én közben "ráolvastam", hátha...
Abban egyeztünk meg, ha nem "gyógyul" meg magától, akkor megint telefonálunk.
No commet.
Várjuk a szerelőt.
Folyt. köv.

5 megjegyzés:

  1. Látom van egy pár kör a lakásban. Ha még nem történt semmi, próbáld meg az alábbit:
    Zárd le a többi, működő kört, és nyisd rá a az egyetlen,nem működőt. A szivattyúnak elvileg továbbítani kell a vizet. A levegő minden bizonnyal az automata légtelenítőn kell hogy távozzon. Ez általában beválik, ha nem akkor kazánnál kell keresgélni a szerelőnek.
    üdv: Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariann!
      Nagyon köszönöm az ötletet. Ugyan, ennyire részletesen nem írtam, de már ezen is túl vagyunk. :(
      Az összes ötletből kifogytunk, amit házilag meg lehet csinálni...
      Most várjuk, hogy a szerelő egyeztessen a tulajdonossal a hogyan továbbról.

      Törlés
  2. Ez nagyon dühítő lehet!! Én azt gondoltam, hogy ott, Nálatok minden problémát flottul megoldanak. Hát sajnos ott sem. Nagyon sajnállak, csak nehogy bontás legyen a vége! :((

    VálaszTörlés
  3. Őszintén sajnálom.
    Akkor nincs más hátra csak előre! :)
    És persze várni.
    Sok szerencsét!
    Üdv.: Mariann

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, kedvesek vagytok.
    Szerencse a szerencsétlenségben, hogy vettünk egy kis kandallót, és némi fát, így azért nem annyira tragikus. Inkább bosszantó.
    Reméljük, nem marad így.
    Bele sem merek gondolni, mert nem szeretnék megint költözni.

    VálaszTörlés