Szerda reggel összeomlott a svájci postabank rendszere. A bankot semmilyen elektronikus formában nem lehetett elérni, az ATM-k benyelték a kártyákat, a kártyákkal nem lehetett fizetni.
Év elején történt az új rendszer bevezetése, azóta több alkalommal történt műszaki probléma.
Januárban egy teljes napig volt elérhetetlen a netbank.
A Posta Twitter-oldalán egyre több a reklamáció, mely teljesen érthető.
Estére sikerült megoldást találni. A nyilatkozat alapján a katasztrófális hibát egy rossz konfiguráció okozta.
Nem tudom, hogy mit gondoljak a dologról.
Otthon ez sokszor előfordult. Amikor reklamáltunk felfele, mindig azt a választ kaptuk, hogy " a az intenetbank fejlesztése nincs a TOP 10 prioritás között."
Lehet, hogy itt sem?
:)
Hát ha ezt a rendszert az a cég csinálta, akire gondolok, nem meglepő egyáltalán, nemrég galyra vágtak két kantonbankot is egy napra :)
VálaszTörlés