2017. július 18.

Napi bosszúságok

Rendeltünk egy kisbuszt, vonóhoroggal. Megnéztük, kipróbáltuk, kifizettük. 
Átvételkor mi hiányzott róla? A vonóhorog. 
Elfelejtették... 
Ez most plusz két nap kiesés, vizsgáztatás, költség. 

A másik autónk maradék részletét kifizettem, mert el akartam adni. Átadás előtt derült ki, hogy a bank elfelejtette törölni az eladást tiltó záradékot.  

Mert az ügyfél számit.
Vagy mégse?
:(




5 megjegyzés:

  1. Nem is értem. Amikor kipróbáltátok, még rajta volt? Vagy nem is azt próbáltátok ki, csak egy olyat? Jól gondolom, hogy nem fizetik ki a költséget és a ráfordított plusz időt? De bezzeg, ha te hibázol két ilyet, akkor rögtön büntetés, meg felszólítás, meg ilyenek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltételezem több hasonló autójuk volt. Mi a bemutató autót próbáltuk ki, és azt a felszerelést kértük/rendeltük meg. Azon még volt...
      A költséget rájuk fogom verni, de a két nap kiesést nem tudom, hogy oldjuk meg.
      :(

      Törlés
  2. En most vettem egy bmwet friss szerviz mindig csak a bmwnel. Atadas elött extra szerviz minden megcsinaltatva, hogy nekünk egy perfekt autot adjanak at. Ja. Elvittem atnezetni nalunk a bmwnel a friss szervizes kocsit es rögtön csinaltak egy ajanlatot 8300 frankrol.... mondanom se kell, hogy mennyire boldog voltam. Mar az ügyved dolgozik az ügyön, vagy vissza veszik a kocsit vagy meg kell csinalniuk. A problema csak ott van, hogy 26ig kell eldönteniük, hogy mit csinalnak mi meg 3ikan mennenk haza.... nagy a boldogsag. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, 8300.- nem épp aprópénz.
      Én arra már rég rájöttem, hogy az előzőleg totálkáros autót is eladják törésmentesként.
      :(

      Törlés
    2. Hát nem, persze az eladó is feltartja a kezét meg a bmw szerviz is....

      Törlés