2013. szeptember 8.

A védett személy

Hát, ez is csak velem történhet meg...
Egy hónapja már leírtam, hogyan jártam a ferihegyi (bocsánat, Liszt Feri reptér) kilátóval kapcsolatban.
Láttam, hogy nem láttam. Ki.
Szóval, most ismét próbálkoztunk.
Most kiláttunk ugyan, de nem láttunk semmit.
:D
Félreértés ne essék, nem ártott meg semmi, és még csak poénos hangulatban sem vagyok.
Az egyik szemem sír, a másik nevet.

Ismét megkíséreltünk kijutni a reptér kilátó teraszára. Ám, a kijáratnál egy közeg nagyon udvariasan, de ugyanakkor határozottan szólított fel arra, hogy csak 5 percre lehet akkor kimenni, és majd 2 óra eltelte után nyitják meg ismét a kilátót.
Néztünk, mint Rozi a moziban.
Anyukám poénból megkérdezte, hogy talán érkezik valaki?
Meglepetésünkre a poén nem poén volt, hanem maga a valóság.
- Védett személy érkezik. - jött a válasz.

Hm, ennek ellenére "vállaltuk", hogy az 5 percért megvesszük a 400 forintos jegyet.
Mondjuk, ilyen esetben talán ki kellene kapcsolni a jegyautómatát.
Vagy nagyok az igényeim?
Hm.
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy amennyiben nem haladsz át elég gyorsan a kapun, az rádcsukódik. Ha mákod van, nem tör össze.
:(
Mindegy, kimentünk.
Repülő az nem jött, de nem is ment. Sok látnivaló nem volt. Mindaz, azonban 400-ért...
Ha összevetem a Zürichi reptér forgalmát (napi 350 -350 le, és felszállás), akkor ez olyan, mintha az Antarktiszon lennénk.

Időközben letelt az 5 perc, amikor jött felénk a rendőr, és mosolyogva közölte, hogy maradhatunk még egy kicsit. Nagyon hálás voltam.
Beszédbe elegyedtünk, és nagyon meglepődtem. A többi általam ismert, és utamba került közegtől eltérően inteligens, kedves, barátságos ember volt.

Megbeszéltük az élet nagy dolgait, többek között azt, hogy milyen nagy marhaság ez a cécó a védett személynek, hisz a kutya sem foglalkozik vele, észrevétlenül ki tudták volna vinni a területről, anélkül, hogy néhány tíz bámészkodónak elrontották volna a napját.
Persze, nem ő tehet róla, a durrogásomat abszolút megértette.

Ma figyeltem a tv-t, hátha kiderül ki volt a fontos személy, semmilyen hírben nem találkoztam vele.
Ezek szerint biztos nagyon fontos ember lehetett.
:(


Magyarország! Én így szeretlek!

3 megjegyzés:

  1. Kíváncsivá tettél! :-) Ki lehetett az?

    VálaszTörlés
  2. Kötekedhetek egy kicsit?
    A "jegyautomata" rövid "o".

    S bár én sem értek egyet a reptér átnevezésével, de azért egy világhírű zeneszerző megérdemel annyi tiszteletet, hogy kiírjuk a teljes nevét.

    Szerintem.

    A sztorihoz csak annyit, hogy ha valami ilyen nehézkes, akkor azt nem kell erőltetni. Küszködtök itt állandóan azzal, hogy Magyarországon ez sem jó nektek, meg az sem jó nektek.
    Nem kell odamenni. Nem kell ott vásárolni. Nem kell ott repülőket nézni. Megóvnád magad egy csomó bosszankodástól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan kötekedhetsz, A hiba, az hiba.
      Köszönöm, hogy szóltál. Legközelebb jobban figyelek.
      Sajnos csak egy tabletről írok, így az ellenőrzés kissé nehézkes. Ja, és a szemüvegem is csak szerdán lesz kész.
      :)
      (lehet ebben is lesz hiba...)

      Direkt írtam, amit írtam, szerintem ő sem sértődne meg.
      :)
      Lehet, hogy szegény forog a sírjában, hogy egy reptér kapta a nevét.

      A sztorihoz: Nem küszködök, csupán megállapítom, hogy mi nem működik jól, mik azok a dolgok, amiken változtatni kellene.
      Mivel a családom itt él, remélem sokáig fogok még hazalátogatni hozzájuk. A reptér sem magam miatt bosszantott, hanem a szüleim miatt, akik már nem szeretnek kimozdulni. Most elcibáltam őket, potyára.
      Ennyi.
      :)

      Törlés