2018. szeptember 7.

Dilemma


Sziasztok!

Bevallom nem gondoltam, hogy olyan levél cunami lepi el a bloghoz tartozó e-mail fiókot, mint amivel szembesültem a napokban, miután levettem a blogot, illetve átváltottam személyes láthatóságra.
El kell mondanom, hogy az elmúlt év már nagyon szenvedős volt. A témából is kifogytam és hiányzott a kellő motiváció az íráshoz. Ennek személyes okai voltak leginkább. Másrészről úgy voltam vele,  hogy már annyi, de annyi blog van Svájccal kapcsolatban, hogy ez csak egy a sok közül. Ráadásul egy frissen érkezőnek relevánsabb talán egy hasonló, de friss oldal.

Ugyanakkor hiányzik az írás, a kommentek (legyen az pozitív vagy negatív), a beszélgetés egy-egy témáról.
A sok észrevétel arra bíztatott, hogy gondoljam át. Arra jutottam, hogy folytatni kellene, de nem feltétlen itt és ebben a témakörben. A módját még nem tudom, de hamarosan jövök…

Szép napot nektek!
😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése