2013. február 19.

Érdeklődők...


Ahogy korábbi bejegyzésemben is írtam, kissé bizonytalanok voltunk, hogy keressünk bérlőt vagy sem. Végül, akként döntöttünk, hogy keresünk, biztos, ami biztos.

Áldott jó szívemnek köszönhetően (na, ez egy picit nagyképűen hangzik), először a magyar oldalakra töltöttem fel. Amikor mi elkezdtük itteni életünk, nagyon örültünk volna, ha viszonylag könnyen tudunk hozzájutni egy lakáshoz.

Rá kellett jöjjek, hiba volt, hogy fenti módon gondolkodtam.

Nem értem az embereket. Sír a szájuk, rinyálnak lakásért, majd munkáért, aztán ha talajt ér a lábuk, elfelejtik honnan jöttek, és semmi sem jó.
Sztori :
A Fb-on jelentkezett valaki, megbeszéltük, hogy eljönnek, és megnézik a lakást.
Erre, minap érkezik egy levél:
"Szio...Sajnos megnéztem hogy hol is van ez a lakás,nagyon jo lenne de sajos sehogy sem jo mert én nem tudok be járni a melohelyemre,nagyon hosszu lenne az idö.Ha Brugg-ban lenne az tökéletes lenne mert az mindkettönknek jo lenne.igy nem nem aktuális,bocsi"

Már, hónapok óta látom, hogy lakást keres az illető, "minden megoldás érdekel" címkével.
Mellesleg, a bruggi vasút innen 2 km, 10 percenként jár a busz, és a buszmegálló a ház előtt. Most akkor miről is beszélünk???

Már-már válaszoltam, hogy költözzön be a brugg-i vasútállomás várójába, amivel legalább 10 percet spórol, de aztán családom tiltakozását figyelembe vettem, és válasz nélkül hagytam a levelet.

Félreértés ne essék, akadt más érdeklődő is, akik örömmel beköltöznének (igaz, nem magyarok), csak akkor minek ez az egész hiszti?

Az érdeklődök közül nekem két pár volt szimpatikus, akik valóban lakást akarnak találni.
Ennek érdekében kompromisszumra is képesek.
Volt egy olasz pár, akik nagyon aranyosak voltak, remélem a főbérlő bizalmat szavaz nekik.
A másik pár szír származású volt, ők is nagyon kreatívan szemlélték a lakás lehetőségeit.

Most szurkolok nekik!
:)



2 megjegyzés:

  1. Hihetetlen! Ismerve a lakáshelyzetet meg pláne...
    Szerintem azért nem mindenki ilyen, én pl nagyon örültem volna és rohantam volna azonnal...:)
    Szóval, te is egyre jobban belefutsz abba, hogy csak magyarokkal ne...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még bizakodok, de önáltatás lenne, ha azt mondanám, hogy nem vettem észre a "minőségi romlást" a frissen érkezők tekintetében.
      Persze, akinek nem inge... nekem is van olyan ismerősöm, aki ugyan még otthon van, de már közel annyit tud az itteni dolgokról, mint aki itt lakik. Felelősségteljesen készül, tervez.

      Törlés