2014. február 22.

Írj valamit és megmondom, ki vagy...


Az utóbbi írásaimra érkezett hozzászólások elgondolkodtattak.

A bloghoz bárki hozzászólhat. Akinek van (fogalmam sincs milyen) regisztrációja, a megadott felhasználónevével, akinek nincs, az névtelenül.
Ha megérkezik egy hozzászólás az e-mail címemre, elolvasom.
Szűröm, mint a CIA, csak én nem 'bombára', hanem k... anyádra... :D
Ezután csak rákattintok a mehet gombra és már látható az oldalon.

Mit akarok ebből kihámozni?
Több olyan hozzászólás érkezett, aminek az írójának kilétére nagy összegben mertem volna fogadni.
Egyik-másikról bizonyosságot is szereztem, mert utána privátban is megkerestek. Volt akit személyesen és volt akit csak virtuálisan ismerek.

Milyen érdekes...
A grafológia az írásképet vizsgálja, az alapján állít fel egy profilt, de a megfogalmazás (stílus), a szóhasználat is árulkodó lehet.




Tudja esetleg valaki, hogy mi ennek a megnevezése?

A grafológiáról ITT olvashattok részletesebben.

A magam részéről nem fogadom el teljes mértékben ezeket a megállapításokat (bocsánat a szakma képviselőitől). Egyszer én is megvizsgáltattam a kézírásom, de az eredmény csak itt-ott stimmelt.
Persze, az is lehet, hogy az emberke nem volt a szakma magaslatán.
Hisz, wiki szerint nem régi dolog, a világon csak nálunk ismerik el.

Visszatérve a gombolyaghoz, érdekes fel(meg)ismerés volt...
:)


1 megjegyzés:

  1. Van egy titkos hódolód? D Neked sem kell félned hogy kifogysz poszt ötletekből, majd a hozzászólók gondoskodnak a leendő témáról!

    VálaszTörlés