2014. május 26.

Hülye reklámok

Elvétve nézem már a tv-t élesben, a kedvenc sorozataim is inkább letöltöm, de néha-néha azért lyukra futok.
Hogy egy negyven perces film x+ n (ahol az x minimum 3) számú reklámblokkal spékelve már másfél órás, lassan megszokott, ki kell tölteni valamivel a műsoridőt.

A héten szingli voltam, így más szórakozást nem találva, esténként a televigyort lestem.
Aszongya a reklám: kelj fel tíz perccel előbb és igyál egy kávét. Még ha kávé lenne, a reklám nescafét tol az arcomba. Pfujjj.

Most kérek elnézést a termék kedvelőitől, én a témát illetően határozott véleménnyel rendelkezem:
a kávé legyen frissen pörkölt, őrölt kávéból, mint ahogy a libamáj ne tofuból legyen, a tej az ne 1 % százalékos izé és folytathatnám.
:)
Visszatérve a reklámra: hát nem fogok 10 perccel előbb felkelni, még egy jó kávéért sem. Bakker, ötkor kelek. Minden perc ajándék.
:D

Aztán a következő: egymás után 5 (!) gyógyszer reklám. Az egyik megszünteti a fosást, a másiktól 20 évet fiatalodsz, a harmadiktól meggyógyul a reumád, és ha ez sem használ, ott van a fájdalomcsillapító, amivel minden fájdalom elmúlik. Ha mindez nem segít, akkor vegyél be terhes vitamint.
:(
És akkor még nem ejtettem szót a pelenka, betét és a megunhatatlan (?) mosópor reklámról.
Ja, és visszatértek a hitel promóciók is, amit egy tojás szétválasztásával mutatnak be. Hogy jön össze a kettő? Csak én nem értem?
:)
Jó, tudom el kell adni azt a sok vackot, de legalább valami jó körítés lenne hozzá.

Ennyire képes a reklámszakma?
Engem nem győz meg egyik sem, még csak az érdeklődésem sem kelti fel.



Egy jó reklámra emlékszem az utóbbi tíz évből. Az akkori Pannon Gsm kezdte el tolni az emberek arcába a 'bee'-t. Na, az jó volt. Semmi mást nem láttál, csak hatalmas zöld felületet, egy bee felirattal.
Hetek teltek el, mire kiderült, hogy mi az a 'bee', de addigra mindenki arról beszélt.

Most beszélnek az emberek egy konkrét reklámról?
Nem hiszem.



3 megjegyzés:

  1. Személyes "kedvencem" az mz/x kencefice reklámja, ami megszünteti a vízszintes (!!!) ráncok 99,6 %-át. Vazze: honnan tudja, hogy a szembejövö ránc az éppen vízszintes? És ha az arc gazdája oldalt fekszik ? Akkor ugyanaz a ránc függöleges lesz!! Akkor mi van? Egyáltalán, miért pont a vízszintes ráncok az ellenségeink? Ezek a 99,6%-ok meg kiváltképp frankók: pont arra jó, hogy ha aztán reklamálsz, akkor közlik veled, hogy ja, a te ráncaid teszik ki pont azt a maradék 0,4%-ot.... :DDDD
    Per pillanat éppen két cég reklámjai tetszenek viszont nagyon: a Heineken minden akciója zseniális szerintem, a másik a német TV-ben fut, az éppen aktuális Media Markt-sorozat. K. jó !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, a Heineken nem szokott rossz lenni.
      :)
      A MM-nál a strandos sorozatra gondolsz?

      Törlés
    2. Pontosan. Szerintem csúcs. Az árus: "Na, dann Feierabend!" :DDD

      Törlés