2014. november 18.

Nő a bűnözés

Elgondolkodtatott a múltkoriban, amikor egy svájci azt mondta, hogy két évtizede még eszébe sem jutott bezárni az ajtót, de ma már biztonsági zárat is használ.

Nálam is maradt már nyitva az autó, a lakás és soha nem aggódtam, de az alábbi hír hallatán, most kissé berezeltem. Jobban kell figyelni a jövőben.
Ahol most lakunk, nem igazán forgalmas hely, ráaádsul a földszinten három erkélyajtó is van, amit ha nem zárok be belülről, akkor akadálytalanul juthat bárki a házba.

A hétvégén az aargaui rendőrök nem unatkoztak, 48 óra alatt 25 betörés volt a kantonban. Ez kissé soknak tűnik, gyanítom valami banda állhat mögötte.

Ennek fényében azon sem csodálkozom, hogy egyre erősödnek az idegenellenes hangok.
:(
Ide vonatkozó cikket ITT: olvashatjűtok.
És egy régebbit pedig ITT:




3 megjegyzés:

  1. Hát, csúnya dolog azt mondani egy olyan embernek, aki szintén vendégként érkezett az országba, hogy bizony jobban kellene szűrni, hogy ki lehet Svájcban...Genfben rengeteg illegálisan itt tartozkodó egyén van, akik koldulnak, lopnak, az utcán alszanak, rontják a városképet és a biztonságot. Az én irataim is valószínűleg náluk vannak, a pénztárcában lévő pénzt pedig már régen elköltötték. Nem lehet nyitva hagyni semmit! A múltkor a férjem kb reggel 4-kor ment dolgozni, kb negyed óra múlva kaparásztak az ajtón (elvileg csak kulccsal lehet bejönni a lépcsőházba). Természetesen nem nyitottam ki, de kiszóltam, hogy "Ki az?" (franciául). A kukucskálón egy elég barna bőrű embert láttam, aki elment, miután szóltam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézus! De bátor vagy!
      Most bánom, hogy itt nincs kerítés.

      Törlés
    2. Hát mielőtt szóltam gyorsan betettem a kulcsom a zárba és elfordítottam, de eléggé féltem!

      Törlés