2015. április 30.

Okoska


Korábban tudósítottam egy magyar eseményről, ITT olvashatsz róla.
Gondolom, a szervezők igyekeznek megtölteni a termet, ezért ahol lehet reklámozzák az eseményt.
A belépők a szokásos svájci áraknak megfelelően alakulnak, se több, se kevesebb, mint hasonló rendezvényeken szokás.
Minap látom a FB-on, hogy egy csoportban ismét meghirdették az eseményt.
Erre, nagy tudású hazánkfia elkezd okoskodni.
Természetesen név nélkül, de nem tudom megállni, hogy ne dokumentáljam:

Okoska: „köszi, de úgy gondolom, hogy ez így drága. Pedig engem nem érdekel a pénz. gyereket 12 éves korig pont nem az ilyen előadás érdekel, tőlük még belépőt se szednék. De ez az én véleményem. Nem kell megharagudni, mert nem egyezik a véleményünk. Nem tudom pontosan, de mint ha úgy emlékeznék, hogy amikor a szegedi kézis fiúk voltak Zürichben meccsen , az tán 50chf volt  amúgy szívesen elmentem volna. Sok koncertre járok.”


Szervező: „semmiképp nem haragszom, és mindenki véleményét köszönöm!! Abbol lehet tanulni!
Az àrak a kiadàsokhoz vannak szabva!
A müvészek ismert zenés szinhàzsk müvészei akik megkérik a gàzsijukat....szerintem megérdemelten! A technikàt , a termet a hotelt, hogy csak pàr dolgot emlitsek......
Ez nem magyaràzkodàs, csak tàjékoztato jelleggel!
Nagyon örülök mindenkinek aki eljön, ez persze érdeklödési körtöl is függ....., és persze mindenki azt is maga dönti el neki mennyire telik a kiadàsaibol!! „
Okoska: „ez így igaz, a gázsikat ismerem, sok művész ismerősöm van.”

Ezután Okoska feltesz egy képet, amin egy ezeréves együttes tagjával pózol.
Megjegyzem, ismerni valakit és a koncert után fényképezkedni nem ugyanaz, ugye?

Szervező – teljesen diplomatikusan – még egy kísérletet tett a beszélgetés lezárására: „Azért én remélem, hogy Màjus 16.ig meggondolod és eljössz a bulira...., hogy Dàvidékkal is legyen egy jo kép!!!
Én mégis vàrlak !"

Okoska nem adja fel: „sajnos megszorítások vannak  így biztos nem. Nekem most ez túl drága.

Hm.. az elején még arról volt szó, hogy a pénz nem érdekli.
Most akkor mégis?

Soha nem értettem ezt a hozzáállást. Ha nincs pénzem, akkor nem állok neki okoskodni, hogy miért ennyi, meg annyi. Megjegyzem magamban, hogy majd legközelebb. Ennyi.
Nekem meg ez a véleményem, nem kell megsértődni...
:)
Nem csodálkozom, ha a szervezőnek egy életre elmegy a kedve attól, hogy bármit is csináljon a jövőben.
:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése