2016. szeptember 17.

A féltékenység ára

Akár film is készülhetne az alábbi sztoriból. Bár, nem tudom, hogy dráma vagy komédia lenne a műfaja.
:)
Napjainkban mindenki érzékenyen reagál mindenféle fenyegetésre, veszélyre. Az érintett hivatalok is kiemelten kezelnek minden erre felhívó bejelentést.
A nyáron én is írtam egy ilyen akcióról, aminek én is részese voltam.




Nem sokkal később a genfi reptéren volt bombariadó.
A rendőrség -ahogy kell-, nagy erővel vonult a helyszínre, majd annak teljes átvizsgálása után lefújták az akciót, nem találtak bombát.
Természetesen ilyen esetben a nyomozóhatóság veszi át az ügyet a háttér felderítésére.
Jelen esetben kiderült, hogy egy francia nő rendezte meg a hamis riasztást. Betelefonált, hogy a francia szektorban egy bomba van elhelyezve.
Rendőrség ki, átvizsgálás, utasok frusztrálása, stb.
Jó vicc.
:(
Tettének oka: féltékenység. Férje és annak szeretője életét szerette volna megkeseríteni.
Jó kis fantáziája volt a hölgynek.
Nekem ezer év alatt sem jutott volna eszembe, még hasonló sem.

A napokban a hölgy megkapta a "számlát" a kantoni rendőrségtől.
90 ezer frank.
A kasszához lehet fáradni.
Drága telefon volt.
Ezen felül még 6 hónap börtönt is kapott a hölgy.
Gratulálok!

Kíváncsi voltam, hogy mit reagálnak az olvasók, így kitöltöttem a "tesztet".
Nos, több mint ezer résztvevő közül az alábbi kérdésre válaszolva
- Csinált-e valami őrültséget féltékenységből? -
- 44 % véleménye : Nem, nem vagyok féltékeny típus.
- 7 % : Nem tudom megítélni.
- Igen, én is állandóan őrölt dolgokat csinálok féltékenységből. - 4 %.
- Igen, sajnos. Sajnálom ezt. - 7 %.
- Nem, bár gyakran vagyok féltékeny, nem csinálok irracionális dolgokat - 38 %.

Eredeti cikk ITT olvasható.

Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése