2013. október 14.

Szolgálati közlemény - magyar tv adás

Szeretném megköszönni a nagy érdeklődést a bloggal kapcsolatban, a sok kedves szót, elismerést.
A napokban több témában is kaptam leveleket, amit igyekszem a lehető legrövidebb idő alatt megválaszolni. Az utóbbi időben azonban eléggé elcsúsztam a feladataimmal. :(

Ha valaki nem kapna választ egy héten belül, akkor nyugodtan reklamáljon. :)
Kérés: valamiért a yahoo-s e-mail nem működik normálisan, ezért inkább a g-mail-ra küldjétek a leveleket. (svajcok@gmail.com)

A legnagyobb témakör amiben kerestetek az a magyar tv adás: mi kihoztuk az otthoni UPC-t, és azt használjuk.
Ennek az alábbi feltételei vannak: otthoni előfizetési lehetőség műholdas verzióra, és engedély, hogy ki lehessen tenni a "lavórt" ahol használni szeretnétek. Itt Svájcban nem minden lakástulajdonos járul hozzá.

Buktató: ahogy hallom a UPC annyira nem örül ennek a verziónak (nem értem miért), tehát face to face nem kell megmondani, hogy nem az országban lesz telepítve.
:)

A másik nagy témakör a munka kérdése: nagyon sok megkeresést kaptam, amit tisztelettel megköszönök.
Ahogy a blogban is írtam, ez egy projektmunka, ami most érkezett abba a fázisba, ahol csak és kizárólag szakembereket tudunk foglalkoztatni. Így sajnos nem tudok még ígérni sem lehetőséget annak, aki nem vasas szakmában járatos.
Jelenleg teljes a brigádunk. Hogy a jövőben miként alakul, arról ti lesztek akik elsőkézből értesülnek.


Szép napot nektek!
(Itt esik.)

1 megjegyzés:

  1. Mi is kihoztuk az UPC-t. Tényleg "nem engedik" külföldre vinni, mégpedig az általa fogható adások/csatornák licenszdíja miatt, az ugyanis csak M.o.-ra érvényes. (Benne is van a szerzödési feltételekben...) Persze a "magyar módi" itt is müködik. Amikor én vettem (és úgy tudom azóta is), nem adták a kütyüket az ember kezébe, hanem az ár tartalmazza a felszerelést és a beállítást is, és ragaszkodnak is hozzá. Aztán kijött a szerelö, (én készültem...) és mondtam neki, hogy ne a tetöre rakja fel, hanem a ház mellett lévö kiszáradt fa törzsére (:DD). Mire ö összevonta a szemöldökét, hamiskásan rám nézett, és csak annyit kérdezett: külföldre megy, ugye ?? Ezzel túl is volt tárgyalva az ügy. Késöbb még egyszer majdnem szarba kerültem, mert rendszertechnikai okokból át kellett állítani az egészet, és kaptam egy bájos hívást a cégtöl, hogy akkor jönne a szakember (egy másik) x.hó y.-án a (magyar) címre, elvégezni a melót, mert hogy az is ingyenes szolgáltatás, a support része. Alig bírtam kimagyarázni, hogy én olyan k. okos vagyok, hogy ezt már magam meg is tettem, szóval kösz, de nem kell a szaki. Vicces szitu volt...

    VálaszTörlés