2013. október 8.

Vicc híradó - jobb, mint a Showder Klub

Soha nem csináltam titkot belőle, hogy magyar tv-t nézünk. Reggelente bekapcsolom a királyi adón a híradót (ott van legkorábban) és fél füllel meghallgatom mi történt a világban.
Minap szemezgettem néhány hírből. Nem fogok neveket írni, sem politikai hovatartozást. Nem politikai oldalról szeretném megközelíteni a dolgokat, hanem a hülyeség oldaláról.

Lássuk:
Megszökött egy rablógyilkossággal vádolt apa-fiú páros a házi őrizetből. Már azt sem értem, hogy a terheltek miért vannak szabadon... Ok, hallottam a magyarázatot. Nem született ítélet.
Miért nem? Magyarázat annyi, mint a tenger. Lassú volt a nyomozás, nem készült el a szakértői vélemény és a többi. Nem értem.
Míg otthon éltünk bármilyen hivatalos és kevésbé hivatalos levél végén ott állt, ha x napon belül nem reagálok, akkor jogerős, stb. Sok esetben már a szankciók is ott voltak. :)
Ez rájuk miért nem vonatkozik?
Menjünk tovább! Ha már így el lett cseszve, akkor miért kell azt halmozni?
Azt mondja az okos ember: nem lehetett rájuk nyomkövetőt tenni, mert azt csak a terhelt hozzájárulásával lehet. Mi van? Noooormáááliiis?
Hát ki volt az az elmeháborodott, aki ezt törvénybe foglalta? Azt most miért nem lehet elővenni?
A rendőrök -bírói útmutatás hiányában - , alkalmazták a törvényben foglaltakat, és kijártak 2 óránként megnézni otthon vannak-e (szórakoztató lehetett). Más országban az a bíró már nem lenne bíró, aki nem reagál a hivatalos megkeresésre...
Ok, szeptember elsején változott a fenti törvény, már nem kell hozzájárulás. Amikor megszöktek október eleje volt. Eltelt 30 nap, és senkinek sem jutott eszébe, hogy "hé, rakjuk már rájuk a cuccot".
Miért?
Persze, itt sincs felelős.

Hír 2.
Tavares jelentés: aki jobban benne van a témában, bizonyára tudja, hogy miről is van szó. Én nagyjából annyit, hogy adva van egy portugál politikus, aki az EP parlamentben megállapításokat tesz Magyarországról. Nekem már az is vicces, hogy hitelt adnak egy olyan embernek, aki
1./ nem magyar,
2./ kurva nagy kupleráj van a saját hazájában is.
No, mindegy.
Az egyik magyar politikus bevallja, hogy tulajdonképp néhány szintén magyar politikus társával együtt írták a dokumentumot.
Utána gyorshírben reagál vezére - a párt elnöke -, azt mondja, hogy nem így van.
Hogy nem lehet azt tudni, hogy valaki ott volt, vagy nem volt ott? Írt, vagy nem írt?

Hír 3.
Visszacsatolva az első hírhez: még a gyilkosok szabadon szaladgálnak, addig aki elszív egy füves cigit, és kiderül már rabosítják. A törvényt tovább szigorítják. Minek?
Félreértés ne essék, nem támogatom a drogosokat, de
1./ amit tiltanak.... (ugye nem kell folytatni?)
2./ ne legyünk már álszentek: attól nem leszünk drogosok, ha egyszer, kétszer vagy akár háromszor kipróbálunk valamit. A gyerek, a fiatal feszegeti határait, ez teljesen rendben van. Kezelni kell, de nem törvénnyel.
Comig out: lehettem, vagy 6-7 éves, a játszótársaim ennyivel voltak idősebbek. Ők kitalálták, hogy kipróbálják a cigit. Úgy szereztünk, hogy összedobtuk a pénzt, majd elkocogtunk az ABC-be és azt hazudva, hogy egyikük bátyjának vesszük, már hozzá is jutottunk. Kipróbáltuk. Ha jól emlékszem öten voltunk. SENKI nem szokott rá a cigire.

Hír 4.
Egyik politikai vezető SMS-ben értesítette a társait valamiről. A másik is reagál egy interjúban, hogy ő meg sms-ben válaszolt rá.
Nem értem, miért kell hangoztatni, hogy milyen formában történt a kapcsolatfelvétel? Már bocsánat, de ki nem tojja le?
Kettő: mikor megkérdezték, hogy miért az sms-s választotta, akkor azt mondja, hogy "kissé hűvös a viszony".
Ha én valakire haragszom akkor vagy nem keresem, sem sms-ben, sem postagalambbal, vagy felhívom és tisztázom a helyzetet
De ez.... sms-ben.... vazeg...

Hír 5.
Végre eljutottunk a sporthírekig. Már azt hittem nem érhet meglepetés.
Dzsudzsák Balázs (aki a sok pénzén egy kis észt is vehetne magának) nyilatkozik: "nem lehet elvárni tőlünk, hogy 3-0 -s eredménnyel jöjjünk haza".
Mi van?
Hát tényleg, nulla elvárás, nulla teljesítmény. Ez a jövő.
Nem baj, majd lesz sok új stadion.... igaz, foci attól még nem lesz.

A híradó végére néhány sommás gondolat jutott eszembe:
- Oda nem szarunk, ahonnét eszünk.
- Hogy lehetne jobbra számítani, ahol nem vállal felelősséget senki sem, nem vállalja a következményeit annak amit mond, ha nyíltan lehet hazudozni... folytassam?

Hogy egy kis vidámságot is hozzak ma, ajánlom figyelmetekbe a stand-up felülmúlhatatlan alakját, ITT:


2 megjegyzés:

  1. "Jó" hír: itt fogták el a két rohadék szökevényt. Ma este. A svájci hírekben még szerencsére nincs benne. Csak remélem, hogy nem kerül be. Ez a "reklám" nem kell nekünk.
    Ha már olyan balfékek voltak, remélem most elítélik őket vagy 1000 évre.
    Engem nem kérdeznek, de én minimum karóba húznám őket, És akkor még nőies voltam... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy elkapták őket, csak azt sajnálom, hogy menekülés közben nem volt szükséges, hogy lőjenek rájuk...
      De remélem tényleg életük végéig börtönben maradnak!
      Hát a foci :-( A tegnapi eredmény mindent elmond :-(
      A drogról kicsit másképpen gondolkozunk, mert én azt a véleményt osztom, hogy a fű a kemény drogok előszobája, de ettől függetlenül nem zárnám börtönbe azt, aki kipróbálja. Viszont a dílereket szintén nem engedném ki a börtönből, csak koporsóban. A megelőzésen kellene lennie a hangsúlynak...
      Más! Valami gond volt a blog felületével, engem sem engedett kommentet írni, sőt tegnap a saját blogomra sem tudtam belépni, illetve kaptam visszajelzést, hogy nálam sem tudnak hozzászólást írni. De talán megoldódott a helyzet :-)

      Törlés