2014. augusztus 14.

Miért hülyítenek bennünket?

Hogy mekkora mennyiségű hírrel szeméttel kábítják az olvasókat a hírportálok?

Annyi tuti fogyást hirdetnek, hogy számon se lehet tartani. Persze, minden esetben vannak fogyasztók, mint követendő példák, akik megerősítik a fogyást. Természetesen, mindegyikük úgy fogyott le, hogy nem diétázott és nem mozgott semmit sem, a megszokott életét élte, csak bekapott egy csodabogyót és már égett is a zsír.

Másik kedvencem, amilkor bio-nak nevezett cuccokkal "etetik" a fogyasztót. Persze, így sokkal drágábban el lehet adni a terméket, miközben...

Ma egy újabb ínyenc, vevőhülyítő cikkre bukkantam.
Én is, mint sokan mások szeretnék - a lehetőségekhez képest - egészségesen élni, ezért elolvasom az alternatív megoldásokat, hogy minél kevesebb káros anyagot juttassunk a szervezetbe.

A mai cikk, azt hirdeti, hogy sampon nélkül is van élet.
A hölgy felelős anyaként úgy gondolta, hogy fontos, hogy elkerülje a káros anyagokat.
Szép gondolat.
Hű, ez érdekes, és csaptam le a cikkre.
Elolvastam.
A nő két évig nem mosott hajat samponnal, kíváncsi volt, hogy van-e öntisztuló tulajdonsága a hajnak/fejbőrnek.
A kísérlet a cikk szerint sikeres volt.
Elcsodálkoztam, ami egészem addig tartott, amíg a fotót nem néztem meg.




Az a szép vörös haj meg mi a manótól lett?
:D
Csak azt ne próbálja megmagyarázni, hogy ez természetes.

És persze a hajfestékben NINCS semmilyen vegyszer.
Ááááááá, nekem meg tollas a hátam...
:(

Eredeti cikk ITT :

7 megjegyzés:

  1. Mi évek óta így élünk, sem sampon, sem tusfürdö, csak tiszta víz, kefe és gyakori fürdés, zuhany. Legfeljebb néha nyáron egészen "semleges" izzadásgátló a hónaljra, parfüm az ingre, kevés. Nekünk bejött, bör egészséges, nem száraz, önmagát szabályozza, egyikünk sem büdös :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félreértés ne essék, nem az "eszmével" van a gondom.
      Csak az egészet nézve, nekem a "bort iszik és vizet prédikál" jutott eszembe.
      :)
      Nem vagyok kémikus, de a hajfestékben (lehet) több a vegyszer, mint a samponban.
      ?

      Törlés
  2. Léteznek vegyszer mentes hajfestékek. Pl a Lush is árusít henna hajfestékeket. Világos hajon simán néz így ki egy vörös festék.
    A genetika pedig csodákra lehet képes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok szakértő, de úgy tudom, hogy a hennával nem lehet drasztikus változásokat elérni.
      A hölgy Instagram oldalát nézve, pedig hol vörös, hol barna melírozott.
      :)
      Erre még a genetika sem képes... pedig jó lenne.
      ;)

      Törlés
    2. Drasztikusat nem, tehát barnából szőke sosem lesz (szőkíteni vele amúgy sem lehet), de világos haj esetén vörös-barna-fekete között ingadozhat. Meglepően jó színeket lehet kapni belőle. Sötét haj esetén mondjuk kicsi lesz a siker, az mondjuk fix. Ki tudja mi az eredeti hajszíne... :)

      Törlés
    3. Köszi.
      :)
      Sajnos, nekem már csak a vegyszeres játszik.
      Pedig jó lenne valami alternatív módszer...

      Törlés
  3. Azért hülyítenek minket, mert hagyjuk magunkat, és mert egy újszülöttnek minden vicc új. Időről időre felbukkannak a fogyasztó, mellnövelő, pénisznagyobbító, hajnövesztő stb. szerek, mert mindig akad elég madár, aki megveszi, és rengeteg csaló gazdagodott meg a hülyék adóján. Sajnos ennél is felháborítóbb a súlyos betegek lelkiismeretlen és gátlástalan kifosztása. Elkeserítő...
    Veronika

    VálaszTörlés