2014. szeptember 17.

Ajánló

Először is, egy coming out. Zajfüggő vagyok.
Reggel azzal indítok, hogy bekapcsolok valamit, amiből zaj jön, és este is ez az utolsó. Ha beülök a kocsiba, ott is az első dolog, hogy benyomom az USB-t.
Ez nem jelenti azt, hogy egész nap oda is figyelek minden momemtumra, inkább csak arra van szükségem, hogy a háttérben szóljon valami.
Sajnos, ez utóbbit a műsorok minősége is indokolja.
Van néhány sorozat, amit megnézek, de a realityk nem tudnak lázba hozni.

Ellenben, a sokak által utált RTL most bevetett egy új főzős műsort, a Konyhafőnök címmel. Az első hétről lemaradtam, de nem bánom, hogy odakapcsoltam egy este.

forrás: RTL klub


Nekem nagyon bejön, annak ellenére is, hogy a konyha nem a kedvenc életterem.
A verseny szórakoztatva tanít. Így annak is élvezetes, aki nem, vagy nem profin főz.
Akinek nincs antennája, az interneten is megtalálható, de láttam már video megosztón is.
Csak ajánlani tudom.
A témához kapcsolódva egy érdekes kezdeményezésre bukkantam, amiről ITT olvashattok.

Szép napot nektek, én folytatom a dobozolást.
:(



9 megjegyzés:

  1. Nem vagy zajfüggő csak magányos. Ez az ára annak, hogy otthon dolgozhat valaki. Az életben mindennek meg van az ára.

    VálaszTörlés
  2. Fiatalként én is zajfüggő voltam, mindig ment a háttérben a tévé. Aztán valahogy az évek teltével leszoktam erről. Talán mert a számítógépnek is van egy alapzaja és az mindig megy, mindenesetre a háttérben szóló tévé már nem hiányzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is le kellene, mert semmi értelme, hogy mindig szól valami.

      Törlés
  3. Én meg azt szeretem ha csönd van, erre van egy állandóan beszélő gyerekem. Még jó hogy alszik meg iskolába jár, addig is kíméli az idegrendszerem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Jah, ez nálunk is így van. A lányomat néha meg kell kérnem, hogy "most tartanál két perc szünetet?"

      Törlés
  4. Nekem csak a "hogyvolt" jut belőle, de ugyanezt a típusú műsort láttam a francia M6-on is pár éve. Kár, h egy egész adást nem lehet végignézni az RTL honlapjáról, csak részleteket. Te hol találtad meg az egészet? Privátban megírhatnád, mert szivesen megnézném.
    Jó dobozolást, nekem majd két hét múlva kezdődik a pakolást, bár egyelőre még nincs mibe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://tvonline.blog.hu/2012/10/26/rtl_online
      Itt élőben jön, igaz nem túl jó minőségben.
      Letölteni innen szoktam: http://bithumen.be/

      Törlés