2014. szeptember 8.

Amikor ti "írjátok" a blogot

Minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy a blog olvasottsága egyre nő. Az elején azt hittem, hogy majd kipukkadok és nem lesz téma, de időközben ti is "beszálltatok" (amiért nagyon hálás vagyok), és ötleteket adtok, hogy ne kerüljön kukába a blog.

Talán annak köszönhetően, hogy a privát szférába is ajtót nyitottam, és nem csak hivatalos dolgokról írok, többen kerestek meg akár munka kérdésében, vagy csak ötletet, információt keresve.
Sokszor találkozom nagyon értékes, érdekes emberekkel. Sajnos, azonban az én/mi lehetőségeink is korlátozottak, nem mindig tudok érdemben segíteni. Ez mindig szíven üt kicsit, ezért ha mással nem, de tanáccsal próbálok szolgálni a hozzám fordulóknak.

Minap is megkeresett egy még otthon élő építészmérnök munka ügyben.
Legnagyobb sajnálatomra, nem tudtam segíteni.

Örültem, hogy ennek ellenére nem tűnt el az éterben, szó szót követett, olvasva néhány bejegyzésem az egyikre reagált.
Valamikor régen jelent meg egy kép a "svájci építészet remekei" sorozatban (hú, de rég írtam, pedig lenne miről), és ő időt, fáradtságot nem kimélve ötletelt.
Íme...

Ez volt. A konyha kibontása után:



Majd egy új konyha terve:






Utólag is köszönöm, hogy energiát áldozott erre.
Azt gondolom, hogy aki ilyen pozitív beállítottságú, az a "jég hátán is megél"- ahogy mondják.
Kívánom neki, hogy megtalálja számítását, akár otthon, akár külhonban.
Hajrá!
:)


3 megjegyzés:

  1. Svájcban nagyon nehéz labdába rúgni egy idegen építészmérnőknek. Az elmúlt években tovább is sokan választották ezt a nagyon érdekes szakmát, miközben Svájcban is folyamatosan csökkennek a megrendelések. Ráadásul, ha valaki a kormánynak vagy az önkormányzatoknak akar dolgozni építészmérnökként, hagyomány szerint csak az "echte" svájci mérnökök jöhetnek számításba azaz a szakma különös védettséget élvez hála az építészmérnökök befolyásos lobbijának (ami nemzeti szempontból nagyon is helyes).

    VálaszTörlés
  2. "Minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy a blog olvasottsága egyre nő."

    Nem csoda, hiszen érdekes dolgokról írsz. Elárulom, én is ezért olvaslak. :)

    VálaszTörlés