2015. július 10.

A szerelő jött, látott, visszajön...

Az előzmények ITT:
Két héttel ezelőtt hívott bennünket a tulajdonos, hogy megkapta a hibajegyzéket az elektromos dolgokkal kapcsolatban, és átadta a szerelőnek a telefonszámunkat, hogy egyeztessen időpontot.
Tegnap jött az ember.
Hozta a négyoldalas jegyzéket is.
Végül, az ellenőr hisztériáját tekintve csekély volt. Sőt, a szerinte hibás dugók  fel sem kerültek a listára. Mondjuk, akkor nem értem, mire volt a cirkusz.
:(
Pedig mindent elpakoltunk, hogy ne legyen szem előtt.

Sok jót nem lehet elmondani a helyi szerelőkről (legtöbbször mindent újra cserélnek), de legalább pontosak. Jelen esetben is, pontban fél 8-kor csengetett.
A jelzett helyen megnézte, hogy mi nem stimmel, az összes dugaljat leszerelte, majd vissza. Hogy miért, ezt nem egészen értettem.

Mindegy, röpke másfél óra alatt végzett.
Mondhatnánk minden jó, ha jó a vége, de nem így van.
Az egyik problémát nem sikerült megoldani. A bojler csatlakozóját nem cserélte ki, mondván, hogy azt meg kell rendelni. Ezt sem értettem, mert neki ott volt a fotó, sőt a típusszám is, annak alapján módja lett volna rá.
:(





Így most, ha megjön az a vacak, akkor megint jön. Ennek annyira nem örülök.
Ráadásul elfelejtette magával vinni az egyik szerszámát, most őrizgethetem azt is.
:)




A számlát természetesen a tulaj fizeti. Kíváncsi vagyok/lettem volna, hogy mibe fájt ez a mutatvány.

3 megjegyzés:

  1. Na akkor most màr kiderült az alacsony munkanèlkülisèg titka

    szèp hètvègèt mindenkinek

    maresz

    VálaszTörlés
  2. Sokba fog fájni, de a tulaj levonja az adóból.

    VálaszTörlés