2015. július 25.

Hogy "jól" induljon a hétvége...

... azért rúgunk még egyet bele. Mármint belém.

Azt bizonyára tudjátok, hogy Svájcban nemzeti sportnak számít a másik feljelentése.
Hiába, more money, gond egy szál se, i tak dalse.
:)

Ma levelet hozott a posta. Ez még nem annyira meglepő, máskor is szokott.
Nem is értettem első blikkre, mert valami Verwaltung volt a feladó.
Mi a szösz?
Kibontom, és ahogy olvastam a sorokat emelkedett a vérnyomásom, majd küldtem el melegebb éghajlatra a feladókat.
Mert ketten voltak.
Egy nem is elég. Sok lúd disznót győz?

A levél tartalma nagyjából arra vonatkozott,  hogy a céges kocsink a látogatói parkolóban áll, és ez biza nem szép dolog.
Hát elmész ám oda, ahova gondolom...
Egy hónapja megkért a bunkó szomszéd, hogy ő mostantól egy hónapig költözik és álljunk már el az autóval, mert a teherkocsi nem tud betolatni.
Mivel a személykocsink is elég hosszú, ezért az egyik saját, illetve egy látogató parkolót vettünk igénybe parkolási céllal. Ráadásul csak este 6 és reggel 6 között.
Már-már azt hittem mindenki boldog, de nem.

Valakinek "bacta" a csőrét ez is. Pedig látta, hogy a HP (bocsánat, ez nem az irodagépmárka akar lenni) költözik. Nem lett volna nehéz kikövetkeztetni, hogy miért nem a saját parkolót használjuk...

Hozzá kell tenni, hogy a látogató parkoló szinte mindig üres, és csak éjszakára álltunk be. Az égvilágon kívül senkit sem zavartunk.

Ha valaki használja a látogató parkolót, azok a házban lakók.
Igaz, mindegyiknek van parkolója, garázsa, de mégis oda állnak napközben.
Ez persze nem zavar senkit. Mert ők helyiek, nekik lehet...
:(
Engem sem zavar, hogy ki hol parkol (mert mindig van hely), és nem gondoltam volna, hogy mert jófej szomszéd akarok lenni, ez másnak szálka a szemében.
Máskor is előfordult, hogy egy időre a mi parkolónkba állt be valaki. Max. bosszankodtam, de eszembe nem jutott volna feljelentést írni.



Az ominózus parkoló. Jól "tele" van itt is.



Hát nyuszika, jól fejbe lettél vágva sapkával, vagy nélküle.
Mondjuk, van tippem, hogy az a szaros vénemeber lehetett, akinek már az sem tetszett, hogy a saját parkolónkat használjuk, amikor beköltöztünk.
Nem baj, jön még kutyára kamion.
Már dörzsölöm a tenyerem.


Itt is látszik a "tömeg".

Mondhatnám azt, hogy pont leszarom, de nem. A kocsikkal átálltam és innentől bunkó szomszéd leszek, ha nagysága még valamit akar fuvarozni... oldja meg. Növesszen szárnyat.
A másik bajom, hogy baromira elment a kedvem, hogy egy swizzerrel is bratyizzak, pedig a múltkor meghívott az egyik szomszéd.
Elment a kedvem...
:(
Na, jól kifakadtam, nektek jobb hétvégét.
Azért válaszlevél megy.
Úgy magyarosan.
:)

Szerintetek egy tacepaót is tegyek ki a lépcsőházba a kedves feljelentőnek?


2 megjegyzés:

  1. probald meg nem felhuzni magad, vannak nagyon nem svajci svajciak is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, teljesen igazad van. :)
      A másik szomszédaink normálisak.
      De! A normálisan szocializált külföldi egyébként is kínosan ügyel arra, hogy ne adjon okot a "lekülföldözisésre". Ennek okán érzékenyebben reagál. Mint én. :)
      A vénember egyébként is egy bunkó. Még véletlenül sem fogadja a köszönést sem.
      Remélem, hogy ez a feljelentgetés a legnagyobb öröme.

      Törlés