2015. december 4.

Peches betörő

Néha-néha felkapnak egy hírt a világban, amikor egy idióta betörő saját csapdájába esik, vagy magát buktatja le.
A minap itt is megjelent egy cikk, miszerint egy pasi betört egy lakásba, amilyen "szerencséje" volt, felvétel készült róla.
Az eset a napokban történt, valahol St. Gallenben.
Adva van egy fiatalember, aki történetesen informuki és azzal szórakoztatja magát, hogy felveszi kamerával, hogy mit csinál otthon a macskája.
Ahogy kell, amikor a kamera bekapcsol, akkor egy üzenet érkezik a telefonjára.
Most is így történt, azzal a kivétellel, hogy nem a macska szórakoztatta magát, hanem egy betörő jelent meg a lakásban.
Ám, most nem volt épp ideje megnézni a felvételt, így gyanútlanul ment haza. Meglepődött, mert a bejárati ajtó kettőre volt zárva, pedig neki nem szokása.
Már félve lépett be, amikor észrevette, hogy az erkélyajtó ablaka be van törve.
Nem volt kétsége, betörtek.

A behatoló nem volt érdekelt az informatikában, mert sem az értékesebb lap-topot, sem másmilyen kütyüt nem vitt el, csak egy órát és némi készpénzt.
Szerencsétlenségére, a kamera mindent rögzített, csak épp nem integetett bele.
:D



Emberünk természetesen kihívta a rendőrséget, akik a felvételt is magukkal vitték és megkezdték a nyomozást.
A rendőrség tanácsolja, hogy este mindig legyen felkapcsolva a villany, ez távol tarthatja a betolakodókat.

Ha most arra gondolok, hogy néha én is elfelejtem bezárni az erkélyajtót....
Jó lesz odafigyelni.
:)
Az eredeti cikkben látható a felvétel.

Eredeti cikk ITT:

3 megjegyzés:

  1. Sajna nem látom a videót. Én rácspárti vagyok. Még az első emeletre is tennék de arra már azt mondták hogy tényleg hülyeség. Pedig itt is láttam hogy valaki az első emeleti ablakra, erkélyre is rakott rácsot, tehát nem vagyok ufó DD. Ez a villany téma nem tudom mennyire jó, ha pl. hosszabb időre elmegyek, áramtalanítom az egész lakást de rövid időre több mint a semmi a villanyfény is. Ismerősömet úgy rabolták ki hogy aludtak, ill. a nő a csecsemővel volt otthon és ébren volt de nem mert szólni, nehogy bajuk legyen. Mondjuk a betörő hülyeségére az is jellemző hogy mást nem vitt el, biztos nem tudta hogy az is érték.

    VálaszTörlés
  2. Ha valamitől rettegek az a betörő. Ez ország független Svájcban pont úgy féltem mint most itthon. Tele volt a lakás automatákkal, kint, amik különböző időkben bekapcsolták a lámpákat. Bérlakás volt, így rácsról szó se lehetett, első emeleten volt. Csak pincét törték fel egyszer és elviték az ott található láda sört.
    Itthon aztán megkaptam. Van riasztóm és rácsom is. Külföldön voltam hosszabb ideig. Lámpák itt nem voltak, helyette a redőnyök voltak lehúzva. Betörö jött első nap felfeszítette a rácsot. Riasztósok 9 perc alatt itt voltak, de betörő már el. Intézkedtek a rácsról de a lakatos csak 2 nap múlva jött. A betörök meg 1 nap múlva. A redőnyt és a balkonajtó ablakát betörték. Kizárólag ezüstöt vittek el, minek hagytam minent elől? Persze tudták, hogy csak 9 percük van, távoztak is időben. Biztosító rendesen fizetett, de azokat a tárgyakat amikkel felnőttem már nem lehet pénzzel pótolni. Továbbra is félek minden alkalommal ha elutazom. Redőnyt már nem húzom le viszont vannak automaták a lámpáknak.

    VálaszTörlés