2016. szeptember 30.

"Meleg" téma

Már többször gondoltam, hogy írok erről a helyi "érdekességről", de a téma érzékenysége miatt mindig meggondoltam magam.
Most megjelent egy írás, ennek kapcsán gondoltam úgy, hogy nem kerülgetem tovább.
Arra kérek mindenkit, ha véleménye van, akkor tartsa tiszteletben az érintetteket és megfelelő stílusban nyilatkozzon meg.
Köszönöm.
Azt gondolom, hogy heteróként nehéz megfogni/értelmezni/átérezni, ha valaki a saját neméhez vonzódik. A magam részéről sem tudok vele mit kezdeni, de elfogadom, hogy vannak ilyenek.
Sőt egyre többen vállalják fel a nyilvánosság előtt. Bár szerintem erre semmi szükség.
Amivel nem értek egyet, az a nemi hovatartozás melletti tüntetés (pl. melegfelvonulás).
Engem baromira nem zavar, hogy x vagy y mit csinál a saját lakásában, de miért kell azt az utcára vinni?


Néhány éve kirándulni voltam a hegyekben. Egy kilátón nézelődtem, mellettem egy pár csókolózott.
Nem tartom magam konzervatívnak, de dobtam egy hátast, amikor odapillantva láttam, hogy két férfi áll mellettem.
Félreértés ne essék, nem viszolyogtam, de annyira meglepett a dolog, hogy inkább elléptem.
Azóta többször volt "szerencsém" hasonlóhoz, már nem vagyok annyira érzékeny, de továbbra sem gondolom úgy, hogy mások előtt kell szerelmi életet élni.
.
.
.
Svájcban sok kiépített erdei út van, ahol akár sétálni, futni, kutyát sétáltatni lehet. Amikor a környékre költöztünk, napi szinten haladtam el egy ilyen erdőrészlet mellett, Birrfeld és Mägenwill között. Egy idő után feltűnt, hogy csak és kizárólag férfiak sétálnak az erdőben (kutya nélkül), és rendszerint egyedül érkeznek. Akár az ország másik végéből is. Kicsit furcsának találtam, míg egy ismerős világosított fel, hogy az erdő a meleg férfiak kedvelt ismerkedési színhelye. A helyiek "Schwulewäldli'-nak nevezik a helyet. A fák között alkalmi légyottok jönnek létre.
Kikerekedett a szemem, de megoldódott a talány.
Ezek után már cseppet sem lepődtem meg.

Nemrégiben egy lakókocsit parkoltak le az erdő mellett. Nem lehetett nem észrevenni, már messziről világított narancssárga színe. Ráadásul rendszám sem volt rajta.
Aztán a napokban megjelent egy írás, miszerint a hatóságoknak is feltűnt a kocsi. A lakókocsiban egy matrac és egy ágy (vajon mi céllal?). Mivel nincs bezárva, bárki bemehet.
Nem túl bizalomgerjesztő (lásd az eredeti cikk fotóit).
Mivel nincs rajta rendszám, nem tudták kideríteni, hogy kinek a tulajdona, ezért egy felhívás tettek rá, hogy a tulajdonos szíveskedjen eltüntetni a területről.
Amennyiben a tulajdonos nem jelentkezik és nem derül fény a kilétére, úgy a hatóság fogja elszállítani azt, és rossz állapotára tekintettel hulladékként kerül valamelyik telepre.
Ettől eltekintve az erdő "rendeltetése" nem változik, a hatóságok nem tesznek lépéseket a "tevékenységek" megszüntetésére.
Eredeti írás ITT:

1 megjegyzés:

  1. Sajnos ez egy globális agenda része, Skandináviában terjed talán a legjobban, ún. gender neutral, nemileg semleges módon akarják felnevelni az új nemzedéket. Óvodákban már nincs hagyományos mese királylányokkal, királyfikkal, hogy ne "sulykolják" bele a gyerekekbe a nemi szerepeket. Már óvodában szexuális felvilágosítást tartanak.
    A cél, hogy minél többen érezzék vállalhatónak a másságot, így minél több nem hagyományos szexuális orientációjú ember legyen a jövőben.
    Ez a globális demográfiai probléma (egyik) kezelése.
    (Túlnépesedik a föld, ezt a folyamatot így (is) lehet lassítani.)

    VálaszTörlés