2013. július 17.

Szolgálati közlemény

Remélem megbocsájtjátok nekem, hogy egy kicsit lelassulok a történelem feldolgozásával és a "vár projekttel".
Sajnos, hiú ábránd volt, hogy a lakás kérdés megoldódik. Bár, lehet én vagyok naiv.

Egyre több a probléma oda és vissza a bérleménnyel kapcsolatban. Mama (tulajdonos) panaszkodik, hogy a fiúk hangosak. Könyörgöm, egy papír falu házban, öt felnőtt férfi még sem sutyoroghat.
:(
Fiúk panaszkodnak, hogy állandóan ellenőrzi őket, és kellemetlen, hogy napi szinten bejárkál a szobájukba.
Respekt!
Vélelmezem, mama csak a pénz szeretné bekaszálni, és mindenki húzzon a redvásba. :(

Így nem maradt más, mint előre. Lóhalálában nekiestem a web felületnek, és elkezdtem keresgélni.
Tegnap már találtam is egy megfelelőt, sajnos azonban a tulaj nem adta ki a cégünknek, "ki fogja nyírni a füvet?" felkiáltással.
Nem is értem... arra mi a garancia, hogy amennyiben egy család költözik be, akkor ők nyírni fogják?
Hm...
Érzem, nem lesz egyszerű menet ez sem...
:(

2 megjegyzés:

  1. Ismeros. Nalunk is tobbszor megjegyeztek, hogy a gyerek nem hangos???;)
    Hogyne lenne, az a dolga, hogy jatszon, nem az, hogy elbujjon a sarokba. Koltozne ide par napra, megtudna, hogy mi a hangos! Nekem mar allandosult a fejfajasom, s bar nem szoktam, ma vettem be gyogyszert.

    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Úgy tűnik, hogy a bérleménnyel kapcsolatos nehézségek minden országban fennállnak. És én még azt hittem, hogy Írországban extra tré a helyzet, de olvasva Karinett történeteit, és most már a tiédet is, kicsit megnyugodtam. :)
    Hajrá!

    VálaszTörlés