2013. január 5.

Elindultunk

Persze, csak képletesen.
:)
Immáron 5. napja tapossuk a 2013-as évet.

Az év elejét betegséggel kezdtem, ezért is a hosszú hallgatás.
Remélem erre az évre le is van tudva a dolog. Szerencsére nem volt vészes, de valami vírus néhány napra megkeserítette az életem.
Aztán, hogy a párom se maradjon ki a "jóból", tovább is adtam neki.
:)

Ahogy korábban utaltam rá, semmilyen fogadalmat nem tettem.
Ettől függetlenül, terv akad bőven erre az évre is, remélhetőleg a legnagyobb része megvalósításra kerül.
Magam nagy lendülettel álltam az új évhez, a nagy számok törvénye szerint mozgalmas évünk lesz. A páratlan éveket ez jellemzi.  (családi megfigyelés)

Nem nagyon szoktam olvasni a horoszkópomat, most megnéztem mit ír a kínai jövendölés.
Hasonlót.
Kíváncsian várom.

Hogy, mik a tervek?
Lakáscsere, autó csere, a vállalkozás bővítése, nyelvtanulás.
Tulajdonképpen számszakilag nem sok, de azért nem egyszerű projektek lesznek.
:)

Mivel holnap már vízkereszt, ezért ma megszabadítottam a lakást a díszítéstől. Reggel érkezik a család többi tagja is, már nagyon jó lesz ismét együtt.

Hétfőn pedig indul a mókuskerék, vagy másképpen, a szürke hétköznapok. :D Ezen a szófordulaton már 25 éve nevetek.

Történt ugyanis, hogy még boldogult lánykoromban, egy nyáron több ismerős is házasodásra adta a fejét,  a baráti kör pedig rendületlenül hallgatta az anyakönyvvezető beszédét.
Csakhogy, ugyanaz volt a személy, és a beszéd is. Így aztán a sokadik esküvőn már nehezen tudtuk türtőztetni a nevetésünk, amikor felhangzott a beszédben az  "és akkor jönnek a szürke hétköznapok".

Kívánom mindenkinek, hogy a szürke hétköznapok közepette is találjon örömet a tervei megvalósításában.
Az enyémekről majd beszámolok.
:)

2 megjegyzés:

  1. Mi is hasonloan jokat kivanunk Nektek!
    Egy irorszagi latogatas nincs tervbe veve? Ha jottok, szoljatok idoben, nehogy elkeruljuk egymast ebben a hatalmas orszagban... :)

    VálaszTörlés
  2. Sok szépet és tartalmasat nektek!
    Várom a beszámolót..kíváncsi vagyok!:)))

    VálaszTörlés