2015. május 29.

Korrupt az egész világ

Nem szeretem a focit, sem a körülötte lévő felfordulást, de mivel az események Zürichben történtek, így érdemes a megemlítésre.

Mit szóltok a FIFA botrányhoz?
Meglepve olvastam a hírt, hogy szerda hajnalban fülön csíptek néhány embert, akik a FIFA közgyűlésére érkeztek. A vád korrupció. Várható volt, innen-onnan már lehetett hallani, hogy többen keveredtek korrupciós ügyekbe.
Jobb helyen ilyenkor lemond az elnök.
Itt nem ez történt, sőt.
Elég gáz.
A magam részéről azt sem értem mit akar egy 80 éves vénember...
Hogy lehet ennyire ragaszkodni a hatalomhoz?
Nincs családja, akivel foglalkozna?
Mit gondoltok?








4 megjegyzés:

  1. Minél tovább van valaki hatalmon, annál jobban ragaszkodik hozzá.
    Az ilyen embereket a hatalom élteti, a hatalom az életük.
    -
    Én

    VálaszTörlés
  2. Nagyon élveztem a dolgot. Különösen amikor a Baur a Lacból kivezették a lefogottakat és a portások lepedőket tartottak, hogy ne lehessen fényképezni. Különben utálom a futballt.
    Aznap már csak Böske trónbeszédje volt szórakoztatóbb, ahogy mutatták az egész parlamentet, a kölni Karnevalsitzung ugrott be nekem.

    VálaszTörlés
  3. Egy nagyon jó cikk, érdemes elolvasni:
    http://www.msn.com/de-ch/sport/fussball/wie-blatter-die-fu%c3%9fball-welt-f%c3%bcr-bl%c3%b6d-verkauft/ar-BBkoVkz?ocid=SKY2DHP

    VálaszTörlés
  4. https://www.youtube.com/watch?v=c4nXhHTvNg4&feature=youtu.be

    VálaszTörlés