2015. január 10.

Átverés a köbön

Mivel elég sokat utazunk, sűrűn "lapozgatom" az egyik fapados járat oldalát.
Úgy alakult, hogy tegnap épp vásároltam egy oda-vissza jegyet, február elejére. Örültem, mert 38, illetve 51 frankért sikerült hozzájutnom a jegyhez.
Elég barátságos, nem?



Ma épp a heti vásárlást intéztem, amikor pittyen a telefonom. E-mail jött.
A légitársaság küldte, belenéztem.
20 %-os árcsökkenéses akciót reklámoztak.

A fenébe- gondoltam. Erről megint lemaradtam.
Hazaérve, egyből leültem a gép elé, hogy nézzek még néhány lehetőséget.

Hát, nem estem hanyatt (mert ültem), nem láttam, hogy olyan baromi olcsók lennének a jegyek.
Megnéztem, a tegnap vásárolt 38 frankos árra mit ajánl a rendszer.
Tipp?
...
60 frank.
Na, ennyit a kedvezményről.
:D
Persze, még így is sokkal olcsóbb, mint a fehér keresztes társaság. Ott elég nehéz kifogni kedvező árfekvésű jegyet.

A bevételnek/nyereségnek meg kell lennie.
:)
Így van ez.
Azért utazunk.
Legközelebb a jövő héten.

Szép hétvégét nektek!

13 megjegyzés:

  1. Vigyazz, mert attol is fugg neha az ar, hogy honnan erkezel, keresobol/reklamrol/direkt. Dinamikusan valtoztatjak az arakat mindig.

    VálaszTörlés
  2. A bevételnek nyereségnek meg kell lennie, ahogy mondod. Ezért nem fizetitek meg ti sem a melósaitokat. Hogy meglegyen a nyereség. Úgyhogy nem értem miről beszélsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te már csak tudod, hogy mennyit fizetek...
      :D
      De tudod mit? Legyen igazad: kenyéren és vizen tartom őket, de azt is csak másnaponta. Ja, és láncra is vannak verve, az építkezésen meg végigkorbácsolom őket.
      Most jobban érzed magad?

      Törlés
    2. Ha érdemben képtelen vagy hozzászólni, akkor ismételten megkérlek, hogy ne pötyögj. Felesleges, nem fogom kitenni.
      Ez már nagyon szánalmas...

      Törlés
    3. Egyet árulj el. Ha olyan jól meg vannak fizetve miért keresel állandóan embereket? És miért mindig Magyarországról? Megmondom én miért : Könnyű beetetni a naív nagykanizsiai srácot hogy gyere Svájcba 800 ezret fogsz keresni! Igaz a mekis bére is annyi, de neki erről nem kell tudnia.

      Törlés
    4. Neked komoly problémáid vannak a szövegértelmezéssel.

      Ki mondta, hogy állandóan keresek embert?
      Hol láttál te olyan céget, ahol nulla a fluktuáció?

      Amiért elmennek:
      1./ Van olyan aki, rájön, hogy hiányzik a család és hazamegy...

      2./ Kiderül, hogy valaki alkalmatlan.

      Ezek bármely munkahelyen megtörténhetnek.
      Már korábban is leírtam, hogy annyit fizetek, amennyi az ágazati szerződésben elő van írva, Az egy tisztességes bér. Mielőtt kötekedni kezdesz, az ágazati szerződés minden svájcban dolgozó emberre érvényes. Legyen az svájci, magyar, albán, vagy akárki.
      Ugyanakkor ki mondta, hogy csak magyar alkalmazottam van?
      :)
      Ha ezt te így láttad leírva, másold már be nekem.
      Köszi.
      :)

      Törlés
    5. Úgy hiányoztak már Vágyálompor okosságai...

      Törlés
    6. Miért lenne tisztességes bér? Az én bérem is meg van határozva ágazati szerződéssel, mégse tisztességes bér mert alig lehet belőle megélni normálisan. Vagy Svájcban ez is máshogy megy? Ott meg tud élni a burgerforgató is simán és dőzsölve? Svájc tündérkert?

      Törlés
    7. Te most komolyan ilyen buta vagy, vagy csak megjátszod magad?
      Nem, nem Tündérkert Svájc.
      De mutass kérlek egy olyan országot bárhol a világon, ahol egy tanulatlan, képzetlen ember annyit keres, mint egy tanult, képzett ember!!!
      Te lusta vagy. Lusta vagy tanulni és képezni magad. Ugyan, mit vársz?

      Törlés
  3. Azt várom hogy ha én is DOLGOZOM, ráadásul nem is keveset, akkor legalább legyen egy stabil megélhetésem. Miért lennék lusta? Te dolgoznál ennyit ennyi pénzért? Szerintem nem. Ki akkor a lusta? Szerintem a szociális segélyeken fetrengő emberek a lusták, nem én.Nem vágyom gazdagságra, szép autóra, nagy házra. Az legyen annak aki tanult meg törtet, ezt elfogadom! De az röhejes hogy ebből az éhbérből csak úgy lehet normálisan megélni hogy nyomorgok pl a nővéremmel. RÁadásul ez a világ egyik leggazdagabb országában., máshol még ennyire se futja melósként. Ha szerintetek ez rendben van, akkor súlyos bajok vannak a fejekben! Mert beteg az a berendezkedés hogy csak az élhet viszonylag jól, aki törtetett, az egyszerű melós meg nem. Mintha ő nem dolgozna!

    De a képmutató,álszent emberek erről nem vesznek tudomást. Nem érdekli őket hogy élnek a pultosok a sparban, a takarítók meg a többiek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj! Ha még egyszer bármilyen feltételezést leírsz velem kapcsolatban, akkor nem engedem be a kommentet. Honnan veszed te a bátorságot, hogy ismeretlenül bármilyen kijelentést teszel velem kapcsolatban? Mivel fogalmad sincs, hogy én mikor, mennyit dolgoztam, ezért jogod sincs állításokat megfogalmazni, Kisfiam. Világos voltam?
      Te vagy a lusta. Mert addíg, amig itt picsogsz tanulhatnál. Kitanulsz egy szakmát és máris többet keresel. Ennyi.
      Van még jobb ötletem: alakíts egy pártot (azok sok állami támogatást kapnak), és világgá kürtölheted a tanaid. Hajrá!

      Törlés
    2. Vagy még egyszerűbb. Házasodjak be jómódú családba. A nők előszeretettel választják ezt. Persze nőként ez teljesen elfogadott dolog, fordítva már egyből hangoztatják hogy mekkora élősködő férfikurva vagy.

      Törlés
    3. Látod, ebben igazad van. Sok nő él ezzel a "lehetőséggel". De férfi is. :) Én mindjárt kettőt is ismerek. Svájci nőt vettek el, aki eltartja őket, egyik sem dolgozik, csak költi a pénzt.
      Szóval, lehetőségek vannak.

      Törlés