2015. január 31.

Macskák

Néha szóba hozom két kedvencemet.
Most kifejezett kérésre teszem, ketten is érdeklődtek felőlük.
Íme...
Mikor ideköltöztünk már tudtam, hogy értékelni fogják a helyet, mert ez egy nagyon jó kis terep.
A szomszédok kellő távolságban, előttünk egy hatalmas mező, a forgalmas út távol.
A környéken nincs sok macska, így a mező felügyeletéért sem kellett komoly harcokat folytatni. Mindegyik talált magának egy-egy egér/cickány lakótelepet. Leparkolnak mellette és várnak.
Eddig tiszta idill.

Annyit elmondok, hogy én minden rágcsáló látványától infarktust kapok, szóval a tisztes távolság annyit jelent, hogy ne is lássak belőlük egyet sem.
Ezzel lett a probléma, a mező közelsége miatt, a kertbe is betévednek. Nincs kerítés, sem STOP tábla. Ha meglátok egyet, rendszerint eldobom ami a kezemben van és futás be.
Nem röhög...

A házban az alagsorban kapott helyet a cicák budija, és ott is esznek.
Még a beköltözés után, egyszer megyek le, és látom, hogy a félhomályban van valami a budi mellett. Azt hittem ott vágom magam hanyatt, egy fél (!) egér volt... azt nem sikerült megállapítanom, hogy ez eleje vagy a vége...
Na, aznap már nem mentem arra, amíg elő nem került a párom és el nem távolította.

Legközelebbi incidens akkor történt, amikor mi felnőttek pont nem voltunk otthon. Hogy ne maradjak ki az élményből a lányom elküldte az eredményt.
Egy halott egér feküdt az előszobában. Ezt az élményt - 1400 km-nyi távolságtól -, túléltem.
Az ismétlődés miatt kezdtem kicsit stresszelni és megnéztem, mit ír a szakirodalom.
"Ajándék".
Hát, marha jó.
Ja, és ne számítsak semmi jóra, elő fog ez még fordulni.
:(


Következő meglepetés akkor ért, amikor egyszer - ugyancsak az alagsorban -, felemelem a felmosóvödröt, és mit látok mögötte? Egy döglött cickányt. Nálunk ez van többségben. Hiányos biológiai ismereteim szerint tök ugyanaz, ennek hosszabb az orra. Más tekintetben egér.
:)
Hát, banyek.
Estig szintén kerültem az alagsort.

Aztán egy ideig csend lett, már-már örültem, hogy vége a nagy ajándéközönnek, mígnem ma reggel épp kávéztunk, amikor a párom szól, hogy valamit hall.
Aztán én is hallottam. Ő ment a hang irányába az alagsorba.
Mit lát?
Ott szaladgál egy cickány.
Az én két drágám között. Szépen lefeküdtek a fal két tövébe és szórakoztatták magukat.
Végülis, miért ennék meg? Nekem hozták, az enyém... ajándék.
:D
Közben a lányom is előkerült és egyesült erővel megfogták.
Én kihagytam az élményt.
:)
A legújabb pihenőhely


Lesben ülve

6 megjegyzés:

  1. Több macskäs posztot a jövöben! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Gyönyörű cicáitok vannak! :)

    Amikor kiköltöztetek Svájcba, mennyire nehezítette meg a lakás-keresést az, hogy van cicátok? Hogy állnak hozzá ehhez a témához általánosságban a lakás-tulajok? Minket is érint ez a téma a jövőben, ezért érdekelne különösképp.

    Köszönöm a választ előre is, maradok továbbra is lelkes olvasód, Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük.
      Semennyire.
      Költöztünk már jó sokszor, de eddig még nem volt probléma.
      Inkább a kutyákkal nehezebb a helyzet.
      Általában a hirdetésben is beleírják, hogy lehet vagy nem lehet.
      :)

      Törlés
  3. Jaj, ezt nagyon élveztem, légyszi még több képet, még hosszabb írásokat. Nagyon szép cicáid vannak, és nézd a jó oldalát, szeretnek téged, rendszeresen kapod az ajándékokat. Tessék örülni!!! :-DDDDD
    Ne legyél undi, kerekedj felül az undorodon. semmi sem lehetetlen, a cickány kicsi és nem harap, olyan kis incifinci, szóval..../ Hehe én nagyon fosok amúgy minden ilyesmitől. :-D/
    Nálunk a galamb a sláger, errefelé az van sok.:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah, nagyon macskás vagyok.
      :D
      Tényleg családtagok.

      Törlés