2015. január 5.

Szerencse

Használt dolgot venni lutri, hisz ha nem is akarnak átverni bennünket, előfordulhat, hogy amit vásárolunk nem nyeri el a tetszésünket, kicsi/nagy/hibás és a többi.
Ez halmozottan érvényes műszaki termékekre vonatkozóan.

Mikor kijöttünk - munka nem lévén-, nagyon oda kellett figyelni, hogy mire költünk. Ekkor találtunk a helyi tesz-veszre.
Írtam már róla, nagyon jó kis dolog.
Már csak azért is, mert a jólétnek köszönhetően, sok esetben teljesen új holmihoz lehet hozzájutni fillérekért.
Néhány éve vettünk egy bútort egy frankért, ami még a bútoráruházban is készleten volt (nem IKEA), közel ezer frankért.
:)
Ekkor rákaptam a dolog ízére, és sok terméket vásároltam ott, a legnagyobb megelégedésemre.
Ez máig megmaradt.

Mikor ideköltöztünk, felmértük, hogy mire van szükség a kerthez.
Elég sok a fa és a bokor, így jött az ötlet, hogy a gereblyézés helyett kellene egy lombszívó.
Mivel már jócskán benne voltunk az őszben hasznát nem vettem volna, de azért beruháztam egyre. 11 frankért vettem egy alig használt darabot.
Elhoztuk. Ki már nem próbáltuk, mert már levél sem volt.
Aztán az ünnepek között párom pakolt a pincében és elindította. Volna.
Nem működött.
Nem tételezem fel, hogy az eladó ennek tudatában adta el, lehet ő sem próbálta egy ideje.
Szerencsére, odaadta a blokkot is, mert még garanciális volt.
Visszavittük az áruházba és kaptunk helyette egy másikat. Ami vicces, hogy amikor az ember vásárolta, épp akciós volt. Most nem.
Így a 11 frankos, használt gépből lett egy 100 frankos új gép.
Jó üzlet volt.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése