2015. január 19.

Na, mi romlott el a házban?

Hagyok időt tippelni.
.
.
.

Hűséges olvasóim tippje a "nyerő".
Hát persze, hogy a FŰTÉS.

A hétvégén nem voltunk itthon (otthon voltunk), ám amikor vasárnap éjszaka ajtót nyitottam, egyből éreztem, hogy valami nem stimmel.
Ez a bizonytalan (mi nem stimmel érzés) egészen addig tartott, amíg rajtam volt a kabát.
Amint levettem világossá vált a probléma.
Mióta ebben a házban lakunk nem nyúltunk a fűtéshez. Kifogástalanul működött.
A kabát levétele után szembesültem: hűvös van. És valóban, 19 fokot mutatott a hőmérő. Az addigi 23 helyett, kevéske.
Éjszaka, hajnalban még próbálkoztam, ide-oda kapcsolgattam. Érdemi változás nem következett be.
:(
Úgy látszik, - többek közt - ez a mi mumusunk.
:(((((
Ma, nem maradt más, mint megrakni a kandallót.
Így fázni nem fáztunk, de a komfortérzet nem volt az igazi.
Írtam a tulajnak, de még nem került elő.

Ha eddig nem is voltam biztos, ma már tudom, hogy legközelebb ott fogok élni, ahol nem kell fűteni.
:(

12 megjegyzés:

  1. AZt nem tudom, de remélem valami olcsó magyar brigád szereli meg!:D

    VálaszTörlés
  2. ...a hangulat ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miután szembesültem a tényekkel, az is.

      Törlés
    2. Akkor en is eltalaltam. Hurra. Egyebkent meg gyors es szakszeru szervizt kivanok.

      Törlés
    3. Valószínűleg a termosztát lesz.
      Szerencsére, most nincs kint hideg, és a kandalló is melegít.
      :)

      Törlés
  3. Egy házban rengeteg minden el tud romolni. Akár még én is DD

    VálaszTörlés
  4. Az én tippem a padlófűtés :-(

    VálaszTörlés