2015. január 23.

Szolgálati közlemény

Időnként jövök egy ilyennel is.

Megpróbáltam.
Nem sikerült.

Arra gondoltam, hogy megszűntetem az előzetes moderálást, nincs korlátozás a hozászólásokban.
Hiba volt.
:(
Nem szeretnék a blogból "játszóteret" csinálni, főleg azoknak, akiknek én vagy a blog témája nem szimpatikus.
Vannak más felületek, ahol az erre igényt formálók kiélhetik magukat.
Bitte ott folytatni.
Köszönöm a megértést.

Természetesen, továbbra is várom a hozzászólásokat az adott témában.
Ha valaki privátban szeretne beszélgetni, nyugodtan dobjon egy mailt.
:)

12 megjegyzés:

  1. Ez lefordítva azt jelenti, hogy be sem engeded immár hintát? (És a hasonszörü okosokat?) Hál' istennek.
    Lassan csinálni kéne egy emblémát/védjegyet: "Hintamentes blog".....
    Király lenne.... :))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ha érdemben szól hozzá.
      :)
      A napi mantrából elég volt.

      Törlés
  2. Jut eszembe: fütés ?? Mi volt a gubanc??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem tudjuk.
      A tulaj valahol telelt, csak tegnap került elő.
      Elméletileg hamarosan érkezik a szerelő.
      A férfiak a keringetőre tippelnek.
      Jah, azóta a mosógép is elromlott...

      Törlés
  3. Tudtam, hogy Hinta volt alneven! A hataratkelorol eltunt, nem tudom mi lett vele....kimoderaltak talan?! Nem ertem az ilyen embereket. Azert Magyarorszagon is van munka, ha annyira utal kulfoldon elni. Ugy nem lehet birni, hogy valaki utalja azt a kornyezetet ahol el. Tulajdonkeppen nem teljesen mindegy hogyan el egy masik szemely. Ha valakinek Svajc meseorszag, szive joga ugy erezni. Jobb mint utalni azt a helyet ahol el es dolgozik az ember

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ki lett modarálva HÁ-ről.
      Annak ellenére, hogy ott is engem anyázott, próbáltam normális lenni.
      Elfogyott a türelmem.
      :)
      Tudjátok, az a nagy igazság, hogy vannak olyanok, akik sehol sem érzik jól magukat, mert magukért tenni képtelenek és másoktól várják a sorsuk jobbra fordulását.
      Nincs egyedül. Sok szerencsét neki.

      Törlés
    2. Egyetértek.A fikázókat és ordenárékat ki kell hagyni.
      Viszont azokat, akik csak nem értenek egyet veled, vagy normálisan kritizálnak, azokat nem.

      Üdv:

      Én

      Törlés
    3. Persze. Nem kell velem egyeterteni. Sot meggyozheto vagyok. :) De! En sem ocsarolok senkit, tisztelettel tekintek minden hozzaszolasra. Vica versa. ;) Cssk ennyit varok mastol is.

      Törlés
    4. Persze. Nem kell velem egyeterteni. Sot meggyozheto vagyok. :) De! En sem ocsarolok senkit, tisztelettel tekintek minden hozzaszolasra. Vica versa. ;) Cssk ennyit varok mastol is.

      Törlés
  4. Nagyon orulok, hogy vegre nyugis a blog. HA-ra sem jarok mar honapok ota, pont HInta miatt.... Es mikor itt is felbukkant, mar kezdtem tikelni... Nem tudom, mennyi ho van nalatok epp, de udv Valenciabol :) Itt most enyhulosebb, szerencsere :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!! Mar elolvadt. Pont a napokban nezegettem a kepeket es csak sohajtoztam. :)

      Törlés
    2. Szia!!! Mar elolvadt. Pont a napokban nezegettem a kepeket es csak sohajtoztam. :)

      Törlés